BLOG

360° Digital Marketing
13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

360° Digital Marketing

0 comments 0 share
Οι απαιτήσεις της σημερινής διαδικτυακής αγοράς αυξάνονται όλο και περισσότερο, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να συνδυάσουμε τους τρόπους προβολής και βελτιστοποίησης των επιχειρήσεων για ταχύτερα και καλύτερα αποτελέσματα.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι το λεγόμενο «360° digital marketing» και για ποιο λόγο τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως το επιλέγουν;

Ας υποθέσουμε ότι είστε ένα brand με ρούχα και θέλετε να ξεκινήσετε τη διαδικτυακή σας παρουσία, τι θα θέτατε ως πρωταρχικό στόχο και με ποιον τρόπο θα το επιτυγχάνατε;
Προτού όμως αποφασίσετε να βγείτε δυναμικά στη διαδικτυακή αγορά, καλό είναι να έχετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο με την κατάλληλη στρατηγική, το μίγμα τακτικών, τις μεθόδους και τα κανάλια.
Το Digital Marketing Strategy είναι ένα πλάνο με διάφορες ενέργειες και στρατηγικές που σκοπό έχει την επίτευξη των τελικών στόχων. Παρακάτω θα αναπτύξουμε τις 5 βασικές στρατηγικές του 360° marketing:




 
#1 Social Media Marketing
Τα social media αποτελούν την κορυφή του funnel του 360° marketing. Φανταστείτε ένα μεγάλο χωνί το οποίο ξεκινάει με την αναγνωσιμότητα της επιχείρησης και καταλήγει στην πώληση και ιδανικά στην πιστότητα του καταναλωτή (loyalty customer).

Σκοπός αυτής της στρατηγικής είναι η ανάπτυξη του brand awareness στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με κύριο στόχο την παρότρυνση του δυνητικού πελάτη να επισκεφτεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και αργότερα να προβεί σε αγορά.

Φυσικά τα 3 στάδια brand awareness-consideration-conversion του λεγόμενου customer journey θα πρέπει να αναλύονται ώστε να γίνεται το σωστό remarketing και να υπάρχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα.



Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημάνουμε ότι ανάλογα με το είδος της εταιρείας επιλέγονται οι κατάλληλες διαδικτυακές πλατφόρμες, οι οποίες έχουν κάποιο όφελος γι’ αυτήν και κρίνεται απαραίτητη η παρουσία της επιχείρησης στο συγκεκριμένο κανάλι.

 
 

➵ Keep in mind
Όλα τα κανάλια δεν έχουν ως τελικό στόχο την αγορά όπως αλλά δημιουργούν τα θεμέλια του marketing funnel.
 
 








 Χρησιμοποιώντας λοιπόν τις κατάλληλες πλατφόρμες μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις στοχεύοντας και χτίζοντας ένα κοινό δυνητικών πελατών. Αυτό γίνεται μέσω της διαφήμισης και των σωστών εργαλείων που θα «πυροδοτήσουν» το remarketing που αναφέραμε νωρίτερα.



#2 Google Ads
Από τις πιο σημαντικές στρατηγικές του 360° marketing αποτελεί η διαφήμιση στην Google.

Ας υποθέσουμε ότι ο δυνητικός καταναλωτής ψάχνει στο google search την λέξη «μαγιό». Αυτό που θα συμβεί πληκτρολογώντας αυτή τη λέξη είναι να εμφανιστούν πολλά και διάφορα αποτελέσματα που περιέχουν τη συγκεκριμένη λέξη.

Αν ο πελάτης αποφασίσει να πατήσει πάνω σε μια διαφήμιση τότε ο εκάστοτε διαφημιζόμενος θα πληρώσει γι’ αυτήν την ενέργεια (CPC strategy). Σκοπός της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η μετάβαση του πελάτη σε ένα landing page μέσω του CTA (Call-to-action) button και η προτροπή να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες, όπως είναι η αγορά, η εγγραφή email ή κάποια άλλη που έχει αξία για την επιχείρηση.




Το google ads αποτελεί μια σημαντική προώθηση για την εταιρεία σας, όμως για να είναι μια διαφήμιση αποτελεσματική και να προωθείται από τις μηχανές αναζήτησης της google θα πρέπει να είναι ποιοτική, δηλαδή το Seo και η ιστοσελίδα σας να βελτιστοποιούνται ταυτόχρονα (Διαβάστε παρακάτω γι’ αυτές τις δυο στρατηγικές του 360° marketing).

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η στρατηγική των google ads είναι αρκετά επιτυχημένη για υψηλή στόχευση, γρήγορα αποτελέσματα και ανάλυση δεδομένων, ωστόσο δεν είναι τόσο αποτελεσματική όσον αφορά το στάδιο του brand awareness.


#3 Email Marketing (Newsletter - Viber – Sms)
Η στρατηγική του email marketing δεν είναι πολύ διαδεδομένη μέθοδος ωστόσο είναι εξίσου σημαντική για ένα ολοκληρωμένο 360° marketing. To email marketing (newsletter) επικεντρώνεται αφενός στη διατήρηση των υπαρχόντων πελατών και αφετέρου στην προσέλκυση νέων.

Στόχος της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η αποστολή χρήσιμων πληροφοριών προς τον πελάτη οι οποίες έχουν αξία γι’ αυτόν και πρέπει να φιλτράρονται για να μην φτάνουν σε επίπεδο spam.



Άλλα κανάλια που συγκαταλέγονται στο email marketing είναι το viber και το sms marketing έτσι ώστε να διατηρείται συχνή επαφή με το υπάρχον πελατολόγιο σας και μπορείτε να τους ενημερώνετε για νέα και προσφορές σε πραγματικό χρόνο.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η κατηγοριοποίηση των πελατών που έχουν περισσότερη αξία για την επιχείρησή σας και η αποστολή κάποιου κουπονιού ή μοναδικής προσφοράς για το επιλεγόμενο πελατολόγιο.

Τέλος μπορείτε να προβείτε στη δημιουργία email campaign για χρήστες που έχουν αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν και να στοχεύσετε με cross-selling προϊόντα.


 #4 Content Marketing
Όπως αναφερθήκαμε και πιο πάνω, η διαφήμιση μιας επιχείρησης δεν θα είναι αποτελεσματική αν δεν έχει ποιοτικό περιεχόμενο.

Το content marketing παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σε στοχευμένο κοινό αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στο website σας. Τι περιεχόμενο μπορεί να είναι αυτό;



Οι εικόνες και τα βίντεο θα βοηθήσουν να τραβήξετε την προσοχή του καταναλωτή ενώ η χρήση κάποιου blog post μπορεί να περιέχει σημαντική πληροφορία για το προϊόν σας.

Για παράδειγμα αν η επιχείρησή σας έχει καλλυντικά μπορείτε να γράψετε ένα άρθρο (blog stories) για τους όλους τους τύπους δέρματος.

 
#5 Seo
To Seo (Search Engineer optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδα σας ώστε να βρίσκεται οργανικά στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης της google όταν ο χρήστης ψάχνει λέξεις-κλειδιά και φράσεις σχετικά με το προϊόν-υπηρεσία σας.
 
Σκοπός της συγκεκριμένης στρατηγικής του 360° marketing είναι να κατευθύνουμε οργανικά περισσότερη επισκεψιμότητα του στοχευμένου κοινού στον ιστότοπο.

Αυτοί οι καταναλωτές που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε είναι αυτοί που έχουν αξία για την επιχείρησή σας.



Ο λόγος που το Seo είναι αρκετά σημαντικό στο 360° marketing είναι διότι το «χωνί αγορών» ξεκινάει πάντα από την αναζήτηση του χρήστη. Ωστόσο το Seo δεν μπορεί να σας φέρει άμεσα πωλήσεις ούτε να σας κατατάξει πρώτους στο Google search.




Η εκάστοτε επιχείρηση έχει τη δική της ταυτότητα και ο εκάστοτε κλάδος ενδείκνυται για διαφορετικό τρόπο προώθησης. Ο σχεδιασμός ενός κατάλληλου και μοναδικού στρατηγικού πλάνου είναι αυτός που θα σας κάνει επικερδείς και ξεχωριστούς. Ένα πολύ καλά δομημένο και γρήγορο site σε συνδυασμό με πολύ δυνατές πρακτικές marketing  θα οδηγήσουν την επιχείρησή σας στο δρόμο της επιτυχίας.

Η ομάδα της Fedenet απαρτίζεται από ένα άριστα καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό και τμήμα marketing, που σας υπόσχεται τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πολυπόθητου 360° marketing, με αποδεδειγμένα θετικά και υψηλά αποτελέσματα.



 
 
 
​Καλέστε μας για να συζητήσουμε ένα πακέτο ειδικά σχεδιασμένο για τα μέτρα σας και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας παρέχουμε τις καταλληλότερες για εσάς υπηρεσίες. 

⚲ Λαέρτου 22, Capital Trade Center, Τ.Κ. 55535, Θεσσαλονίκη  info@fedenet.gr  ☎ 2310.383.577 & 2310.906.323 
 
 




 
Share: